Dag 9 Tintangel naar Bude.

26 april 2023 - Bude, Verenigd Koninkrijk

Lange dag vandaag zeker 35 km dus ik ben vroeg vertrokken (voor mijn doen dan).

Weer op en neer kilometers aan traplopen. De natuur is prachtig en wild maar is slopend aan de knieën en spieren.

Na een paar uur aangekomen in Boscastle. Een haven die niet zou opvallen in een Harry Potter film of een agatha christie boek er is zelfs een museum voor hekserij en magie.

Kort erna begon er weer een regenbui maar vanwege de afwezigheid niks ernstigs. In het volgende dorp weer we regenjas uit kunnen doen want het weer draaide volledig om naar zonnestralen en een blauwe lucht voor de rest van de dag.

Bij Widemouth deze plaats heet echt zo kon ik weer over het strand lopen Is gewoon lekker.

Op dit punt van de wandeling was ik ook wel echt kapot en was het op karakter en niet op de zondag ochtend manier na een stambijee komst. Maar verwennerij in Bude. Zondag op maandag is traditioneel de stilte nacht voor hotels dus had een goedkope kamer gevonden. Net als in Zeeuws Vlaanderen ben ik op zondag gaan Chinezen de perfecte beloning na zo'n lange wandeling.

1. Peggy:
    26 april 2023
    Jeetje wat een kilometer's leg jij af. Petje af hoor. Dan is een Chinees een goede beloning. Leuk om je verhalen zo te kunnen volgen. Groetjes
  2. Ina:
    26 april 2023
    Haha, een zondag zonder chinees, kan toch niet he? En hopelijk was hij evengoed als op kloosterzande😃
  3. Marga:
    26 april 2023
    Heel leuk om je te volgen Jannes.
    Wat een bikkel ben jij zeg.
  4. Magda:
    29 april 2023
    Al heel wat kilometers in de benen Jannes ,ik snap dat je jezelf wil belonen met Chinees