Dag 10 Bude-stoke

26 april 2023 - Hartland Quay, Verenigd Koninkrijk

In de ochtend weer genoten van een lekker ontbijt. Had een kleine besteld maar was nog steeds veel te veel.  Heb sinds een lange tijd weer eens bloed worst geprobeerd lekker van smaak maar vreemde textuur.

Na het ontbijt weer vertrokken met na zo'n maaltijd een goeie inkakker.

Met eerlijkheid gesproken was vandaag de meest waardeloze dag tot nu toe. Hele dag grijs donker weer met veel wind af en toe een miezerbui. Op dit stuk weinig afwisseling en geen dorpen. Heel de dag weinig mensen gezien. Dit zorgde voor 25 km lang rechtdoor een lijntje volgen wat ongelooflijk saai en vermoeiend is.

Een leuk puntje was het inlopen van Devon wat betekent dat ik Cornwall achterlaat en ik mijn eerst county doorkruist heb. Halverwege kwam ik ook een hut tegen van een dichter uit de regio een welkome verrassing voor een pauze.

Aan het einde van de wandeling besloten om een andere route te nemen. Slimme keuze kwam door dorpjes en cottages die je ziet op televisie in bijvoorbeeld midsommar murders toch een leuke afsluiting. Ik heb deze dag verbleven op een hele grote boerderij camping voor een uitzonderlijk koude nacht voor de periode van de dag.

Niet elke dag is leuk dat wist ik aan het begin. Het is de sport dan om met hoofd omhoog rug recht door te lopen want er komen zeker weer mooie dagen aan.

1. Ingeborg van Cauteren:
    26 april 2023
    Wat een bikkel 💪
  2. Laura:
    28 april 2023
    Die dorpjes uit Midsomer Murders zou ik ook erg graag eens zien. 't Is altijd zo mooi daar. Maar 't is ook altijd prachtig weer dan, dit itt bij jou.
    Superleuk al je verhalen te lezen Jannes!