Dag 55 West Linton-Broxburn

18 juni 2023 - Falkirk Wheel, Verenigd Koninkrijk

16 juni

Eerste deel was weer verder over dit pad. Een paar heuvel en nog een flinke.

Gelukkig met een mooi uitzicht. naar beneden gelopen en werd daar opgewacht door Schotse hooglanders. Je weet wel van die wollige koeien. Moest door een vol met die beesten. Braaf hoor en nieuwsgierig. Vanwege de horens en de stier verderop rustig rond deze beesten gelopen.

In middag heb een vettige hamburger gegeten van een foodtruck. Lekker en precies wat ik nodig had voor de laatste kilometers.

Vanaf hier begint drie dagen langs rivieren en kanalen lopen. Gelukkig niet allemaal saai er zijn meerdere interessante dingen langs de route.

De eerste rivier liep door een diepe steile vallei. Vol met groen en bloemen. Moest een oude brug over en langs een kleine waterval.

De camping waar ik vandaag verblijf is een luxe camping ja ja. Groot veld voor me eigen, grote douche en een keuken waar je vrij gebruik van mocht nemen. Op de route naar de Highlands struikel je hier over de Nederlanders. Wat zijn we toch onkruid.

Vanavond heeft het voor eerst in weken geregend. Lekkere afkoeling. Het was een korte bui maar wel een flinke stortbui. De spullen van de mensen tegenover mij waren volledig doorweekt. Ze konden er gelukkig om lachen.