Dag 37 Holmbridge- Slaithwaite

30 mei 2023 - Malham, Verenigd Koninkrijk

26 mei

Over de route is vandaag niks te melden. Route is heel kort (12 km) en voornamelijk door weilanden. Het enige interessante was het overvliegen van oude vliegtuigen misschien uit de tweede wereld oorlog.

De route is kort vandaag omdat Sjoerd een maat en medeleiding aansluit voor een aantal dagen.

Ik was iets eerder in Slaithwaite dus heb een rondje door de stad gedaan en een terrasje. Waar een groepje mensen een kroegentocht met de trein aan het doen waren.

Later de middag Sjoerd opgehaald bij het station. Vanwege zijn lange heereis doen we de eerste nacht bij een Airbnb.

We verblijven bij Victoria via Airbnb. Een oudere dame en een schat van een mens. Voor aankomst had ze aangeboden ons op te halen en bij aankomst kregen natuurlijk eerst een kop thee en lokale aanbevelingen genoeg voor een week. Mocht mijn was doen bij haar. in avond zijn we naar de Indiër geweest voor een lekkere curry. het restaurant deed denken aan het Indische neefje van Fonglin inclusief kapot smerig tapijt. In de hoek van het restaurant stond al uren een koffiekan te slowcooken op een warm houd plaat.

In de avond zijn we nog naar een speciaalbier cafe geweest. De vreemdste biertjes zijn geproefd. Bijvoorbeeld een zo romig als melk en een die doet denken aan een zure mat.