Dag 35 Baslow-Bamford

28 mei 2023 - Haworth, Verenigd Koninkrijk

24 mei

Halve dag vandaag van maar 16 km vandaag.

Naa een ontbijtje vertrokken uit Baslow.

Heel de dag door een mooi bebost dal langs een rivier. Dus na de lange afstand van gisteren welkom.

Een leuk dal met een oude watermolen, eendjes en verrassend veel hagedissen. Een stuk door het dorp Frogatt en Hatherasage.

Prettig om rustig aan te doen.

In het plaatsje Bamfors ben ik koffie gaan drinken met de lokale specialiteit bakewell tart. Een lekker gebakje met glazuur en gevuld met jam.

Dit cafetje was naast een tuincentrum. Een grappige plek om wat naar de Engelsen te kijken.

Vanavond slaap ik op een boerderij camping.  Nen echte met een mottig en vriendelijk boerke met een dik accent en schapen en koeien. Camping was op een mooie locatie met uitzicht over een heuvel.

Over het erf liep een hoog bejaarde Border Collie. Soms een beetje verward maar een braaf beest.

In de avond is mijn telefoon helemaal vast gelopen.
Alles staat op dat ding dus ben je gestrand.  Na een tijdje voor mekaar gekregen om de telefoon op fabrieksinstellingen instellingen aan te krijgen.

Had wifi nodig. Tja in avond waar ga je dat nog vinden.  Telefoon aan de oplader gelegd en dan maar gaan slapen.

Volgende ochtend werd ik wakker. Geen idee hoe laat. Gelukkig zijn die boeren vroeg op en heb ik om hun wachtwoord gevraagd. Geen probleem en kreeg die gelijk

Telefoon opgestart maar staat helemaal niks op. Alleen mijn kaart app opgezet en vertrokken de rest doe ik onderweg wel.

Gelukkig niks ernstigs verloren geraakt. En is dit geen ramp