Dag 16 Westermill farm- Nettlecombe

4 mei 2023 - Exmoor National Park, Verenigd Koninkrijk

30 april
Na een toch een ontbijtje bij die mensen ben ik vertrokken.
Uit de vallei weer de natte heuvels in van Exmoor.

Veel heb ik die ochtend niet gezien vanwege dikke mist. Het was het lijntje volgen op je kaart want aan de omgeving was niks te zien.

Vreemd geritsel en schimmen waren constant op de moor. geen mensen natuurlijk wie is er nou zo gek om met dit weer de moors in te gaan. Dit waren herten en de verwilderde paarden die door de heuvels lopen.

Helaas die mist maar een goed excuus om terug te komen.

Gelukkig moest ik na een tijdje uit de heuvels en ook uit de mist. Eerst de bossen door en dan naar het dorp Wheddon cross.

Na nog een heuvel en veel te veel weilanden vol schapen kwam ik aan in het dorpje Luxborough. Hier andere wandelaar tegen gekomen. Man van ergens in de vijftig na een kort praatje bleek hij niet zin te hebben om sociaal te doen. Gewoon respecteren en doorlopen.

Via een dicht bos kwam ik aan in Roadwater. Een typisch plattelands dorpje met cottages, de manor op de heuvel, pub en boerderij beesten.

Het was nu ver tegen  zonsondergang en had nog geen slaapplek.

Uiteindelijk maar een plaatsje gevonden in een bos voor een oncomfortabele avond tussen de uilen en vossen