Dag 43 Horton-Hawes

1 juni 2023 - Hawes, Verenigd Koninkrijk

1 juni

21 km en geleidelijk naar boven dus een relatief makkelijke dag. Eerste heuvel is Cave hill. Kort zijspoor genomen naar een grot die met een waterval.

Daarna langs de diepe en steile Ling Gill kloof gelopen.

Daarna weer verder naar boven. Kort stukje samen gelopen met een koppel. Vriendelijk stel. Die mij een zak snoep gaven als cadeau voor vandaag.

Ben natuurlijk niet jarig maar vandaag was de dag dat ik de grote mijlpaal van de helft hebt behaald. Dat betekent dat ik 977 km heb gelopen.

Probeer niet te veel te denken over de afstand maar ben zeker trots dat ik al zover ben geraakt. Volgende mijlpaal is Schotland. Waarschijnlijk eind volgende week.

Het weer is vandaag lekker brits. Zou zonnig zijn maar het is  grijs en koud.

De heuvel weer afgerold en naar Hawes. Waar ik vandaag en morgen verblijf voor een rustdag. Komende dagen komen de hoogte punten van de route.

1. Peggy:
    Wow op de helft! Wat een prestatie. Gefeliciteerd
  2. Yolande:
    Lekker bezig Jannes.
    Op naar het mooiste deel van je reis🌞
  3. Sven:
    Goed bezig Jannes!
    Ga je ook nog in kilt wandelen? Voor het ultieme "vrije gevoel"..
  4. Ineke:
    2 juni 2023
    Wat 'n prestatie, nu al!! We 'wandelen' af en toe n stukje mee...alleej op papier dan. Wij genieten van jouw reisverhalen, en jij mag de zware werk verrichten ;-)
  5. Marga:
    2 juni 2023
    Ik ben weer bij met het lezen van je avonturen.
    Proficiat met je mijlpaal dat je de helft hebt gelopen. Is vast weer even wennen dat Sjoerd weg is.
    Succes wéér!!!
  6. Steven en Petra de Clippelaar:
    3 juni 2023
    Dat gaat hard! Op de helft, gefeliciteerd Jannes🤩
  7. Magda:
    3 juni 2023
    Proficiat Jannes , op de helft al. Dat heb je toch maar mooi gedaan. Hopelijk heb je nu een betere ( schone) plaats om je rustdag te houden
  8. Ina:
    4 juni 2023
    Wow, je mag trots zijn op je prestatie, al op de helft!!top prestatie, groetjes, ina
  9. Joris:
    4 juni 2023
    Geweldig Jannes. Al op de helft! Weer even bijgelezen wat je allemaal beleeft en tegenkomt. Wat een bijzondere trip. Klakske af hoor! Benieuwd om de tweede helft te gaan lezen. In ieder geval nog veel kilometers te genieten.