Dag 61 Inveraran-Tyndrum

29 juni 2023 - Fort William, Verenigd Koninkrijk

23 juni

Een paar kilometer na de camping heb ik het driekwart punt behaald van de route.

Vandaag was voornamelijk door bos en regen en daar is niet veel over te vertellen.

Deze dag heeft het heel de dag geregend en dat zal de komende dagen ook niet veel veranderen. Ach zeker een prettige frisse afwisseling na weken lang wandelen door de zon in Yorkshire.

De route kwam langs een oude ruïne van een boerderij, grafheuvels en kerkhof. Met middeleeuwse stenen uit de 9de en 10de eeuw!

De route kwam nu langs een vakantie park met een beetje een Amerikaanse ranch uiterlijk. Heb hier pauze gehouden en geklets met de kerel uit Israël.

Laatste twee interessante dingen waren

Een vijver die heilig. Waar ze honderden jaren geleden mentaal zieke mensen genezen. Zeer politiek correct.

De tweede meer lag volgens legende vol met zwaarden en speren van hooglanders. Deze hadden een slag verloren en moesten snel gewicht dumpen in het water.

Kwam aan op mijn camping. Leuke camping met een vrolijke eigenaar. Klamme nacht in de tent.