Dag 59 Dryman-rowardennan

24 juni 2023 - Highland, Verenigd Koninkrijk

21 juni

Vandaag eerst naar het dorp voor boodschappen.

Leuk plaatje en een vertrek punt van meerdere fiets en wandelroutes.

Vandaag zal gedomineerd worden door Loch Lomond.

Daar moet ik natuurlijk eerst komen.

Dat zal via Conic hill gaan.

Een pittige heuvel maar met bovenaan geweldig mooi uitzicht over het meer, de omgeving en de bergen in de verte.

Heb boven op de heuvel even genoten van het uitzicht. Dan naar beneden langs een gloed nieuw verhard pad. Wat waarschijnlijk beter is tegen water maar door de stenen niet makkelijk afdalen is.

Beneden in het dorp heb ik pauze gehouden en verder gaan lopen. Vandaag en morgen zullen langs het meer zijn. Dat geeft je een idee hoe groot dit meer.

Iets wat je misschien vaker ga horen is dat het moeilijk te beschrijven is hoe mooi het is hier in Schotland.

Loch Lomond is groots met veel groene natuur. Pittig was het wel. Veel klimmen over rotsen.

Eerlijk gezegd kan je beter de fotos kijken.

De hostel waar verblijf is in een jacht lodge. Een mooi oud gebouw. In een slaapzaal. Prop vol maar geen overlast.

Op de pier van het hotel kwam ik die kerel uit Israël weer tegen. Weer een tijdje gekletst.

Rustig geslapen onder het genot van zacht gesnurk boven mij in het stapelbed.